۱۰ مهر ۱۴۰۳، ۱۴:۰۷

سرمربی تیم فوتبال تراکتور:

امیدوارم تیم موهون باگان در دیدار با تراکتور حاضر شود

امیدوارم تیم موهون باگان در دیدار با تراکتور حاضر شود

تبریز- سرمربی تیم فوتبال تراکتور با بیان اینکه آماده دیدار با تیم هندی هستیم، گفت: امیدوارم لحظه آخر هم که شده تیم موهون باگان خودش را به مسابقه آسیایی فردا در تبریز برساند.

به گزارش خبرنگار مهر، دراگان اسکوچیچ ظهر دوشنبه در نشست خبری قبل از بازی با موهون باگان هندوستان، اظهار داشت: چیز خاصی نمی‌توانم در خصوص بازی بگویم. آماده بازی هستیم. بازی‌های آسیا فرصتی است که توانایی خودمان را در سطح بالاتر نشان دهیم. تیم حریف تاکنون نیامده که امیدوارم فردا بیاید تا به اعتبار رقابت‌ها خدشه وارد نشود. ما در این رقابت‌ها اهداف بزرگی داریم و امیدوارم بازی برگزار شود.

وی افزود: قطعاً این شرایط برای ما مشکل‌ساز بوده و نمی‌دانم فردا بازی برگزار می‌شود یا نه. نمی‌دانم روند آماده‌سازی برای مسابقه فردا باشد یا ادامه تمرینات. از این شرایط ناراحت هستم و امیدوارم تیم حریف تا فردا بیاید.

اسکوچیچ درباره شناختش از تیم موهون باگان هندوستان، بیان کرد: تیم حریف را به خوبی می‌شناسیم. بازی‌های آنان را دیده‌ایم و انتظار بازی خوبی برای فردا داشتیم. باتوجه به اینکه در تبریز بازی می‌کنیم، می‌خواستیم یک پیروزی خوب را با هواداران جشن بگیریم. اگر انتظار دارید در خصوص جزئیات تاکتیکی حریف صحبت کنم، اکنون فرصت مناسبی نیست.

اسکوچیچ درباره قوانین حاکم بر حضور نیافتن تیم حریف، ادامه داد: قانون وجود دارد و تصمیم گیرنده من نیستم. فقط برای مربیگری اینجا هستم.

وی در خصوص واکنش خود پس از پایان بازی با سپاهان، توضیح داد: فوتبال سراسر شور و هیجان بود. ما در شرایط دشوار، پیروزی مهمی به دست آوردیم. نمی‌توانستم وانمود کنم که آدم خونسردی هستم و هیجانات خودم را بروز دادم.

سرمربی تراکتور در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه به عنوان فردی که سال‌ها در ایران زندگی کرده‌اید در خصوص بهانه تیم حریف مبنی بر نبود امنیت در ایران صحبت کنید. آیا دلیل نیامدن تیم حریف ترس از شکست بود؟ اظهار داشت: دلیل حضور نیافتن تیم هندی را نمی دانم. دو باشگاه دیگر در ایران حضور دارند و دیروز و امروز بازی‌های آسیایی در ایران برگزار می‌شود. مشکلی اینجا وجود ندارد. امیدوارم لحظه آخر هم که شده تیم موهون باگان خودش را به مسابقه برساند. فکر می‌کنم تیمی که نیامده باید دلیلش را بگوید.

وی درباره ترکیب تیمش برای بازی فردا، گفت: هنوز در خصوص ترکیب بازی فردا به جمع‌بندی کامل نرسیده‌ام. هنوز منتظر تعیین تکلیف بازی هستیم تا برای روند تمرینات برنامه‌ریزی کنیم. مطمئن هستم کسانی که بازی کنند، تلاش خواهند کرد تا بهترین نمایش را داشته باشند.

سرمربی تراکتور در رابطه با دلایل استفاده نکردن از بازیکنانش به صورت چرخشی، توضیح داد: براساس شرایط هر بازی در خصوص ترکیب تیم تصمیم‌گیری می‌شود.

وی در خصوص برنامه‌ریزی فشرده مسابقات لیگ و آسیا و تأثیر منفی آن روی تیم، بیان کرد: قطعاً مشکل اجتناب ناپذیر است. همیشه سعی می‌کنیم بهترین تصمیم را برای مشکلات بگیریم و زمان‌بندی تمرینات برای آماده نگه داشتن و جلوگیری از مصدومیت مهم است. استفاده از ترکیب چرخشی چندان مهم نبوده، ولی برنامه‌ریزی و زمان‌بندی برای حفظ شرایط تیم مهم‌تر است. ممکن است بعداً مشخص شود که تصمیمات گرفته شده خوب نبوده است. اکنون می‌خواهیم بهترین تصمیم گرفته شود و براساس شرایط پیش آمده امکان تغییر برنامه‌ها را داریم. برنامه تمرینات ما روزانه یا هفتگی است.

امیدوارم تیم موهون باگان در دیدار با تراکتور حاضر شود

وقتی شنیدم اسکوچیچ به تراکتور می‌آید، خیلی خوشحال شدم

امیرحسین حسین‌زاده بازیکن تراکتور نیز در نشست خبری قبل از بازی با موهون باگان هندوستان، اظهار داشت: شرایط خوبی نیست، امیدوارم تیم موهون باگان بیاید. ما تمرین کرده‌ایم و برای این بازی آماده هستیم. دوست داریم آنان بیایند تا بازی کنیم. نمی دانم چه اتفاقی خواهد افتاد. کل اعضای تیم آماده این بازی هستیم.

وی در رابطه با درخشش خود در فصل جاری، بیان کرد: خدا را شکر این روزها به کمک کادرفنی و بازیکنان همه چیز خوب بوده و امیدوارم فرم ایده‌آل من ادامه‌دار باشد. اکنون آقای گل هستم، ولی هنوز از رقابت‌ها باقی مانده و از شرایط خودم راضی هستم و به تلاشم ادامه خواهم داد.

حسین‌زاده درباره نقش اسکوچیچ و سایر بازیکنان در درخشش خودش، بیان کرد: اولین بار که شنیدم آقای اسکوچیچ به تراکتور می‌آید، خیلی خوشحال شدم. کار کردن با ایشان باعث افتخارم است. اولین حضورم در تیم ملی در دوران ایشان بود. ابتدای فصل آقای اسکوچیچ با جدیت با من صحبت کرد و خواست تلاشم را بیشتر کنم. او به من کمک کرد و مرا رو به جلو هل داد. بازیکنان بزرگ تیم همچون شجاع خلیل‌زاده، علیرضا بیرانوند، مهدی ترابی، دانیال اسماعیلی‌فر، ریکاردو و خارجی‌های جدید همگی فوق العاده هستند و از بازی در کنار آنان لذت می‌برم. می‌خواهم به این روند ادامه دهم و بهترین نتایج را کسب کنیم.

مهاجم تراکتور درباره برنامه‌اش برای آینده، بیان کرد: هیچ کس از آینده خبر ندارد. من قرارداد بلند مدت با تراکتور دارم و قرارداد دلی بسته‌ام. دو سال دیگر قرارداد دارم. تمرکزم برای درخشش در این فصل است.

کد خبر 6243053

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha